Friday, May 18, 2007

Un orgasm de cacat

Aseara m-am cacat mult. Ma durea burta. Bausem cola toata ziua si seara bere. Am ajuns acasa pe la miezu noptii ametit si m-am dus direct pe weceu. A inceput sa curga din mine.
Ma gandeam la ea in timpu asta. Ce ar fi zis daca m-ar fi vazut in halu asta. Vin acasa beat si incep sa ma cac fara macar sa o sarut. Dupa aia bine inteles ca nu as mai fi avut chef sa o fut, dupa ce toata ziua ma asteptase si se gandise la asta. Frustrant pentru ea. Dar nu mai e. Se fute cu altu intr-o tara din nordu Europei. Probabil cu vreun bosorog, caruia i-a interzis medicu sa bea. Oricum dupa cacarea aia m-am simtit mai bine ca dupa oricare futai cu ea. Am adormit si cred ca am visat-o, da nu mai imi amintesc. Dimineata o aveam sculata. Eram foarte excitat.

Am cautat-o pe messenger. Se intoarce peste trei saptamani si mi-a promis ca daca nu o sa fiu beat cand o sa o iau de la aeroport, o sa imi arate ce a invatat in materie de futut.

No comments:

 
LinkPro - Director Web EuroGhid - Director web