Wednesday, June 8, 2011

Curva din Bacau la Amsterdam

sau cum se fut moldovencele in Olanda



Locuiesc de ceva vreme in Olanda. Avand in vedere ca am ajuns aici de ceva timp si nu am futut nimic aveam o pofta nebuna sa pun mana pe un cur si sa iau niste sfarcuri in gura. M-am decis sa nu ma duc in cartieru rosu din Amsterdam ci la un bordel. Beau cateva beri inainte dupa care ajung in fata casei.
Sun si imi deschide o tanti la vreo 35 de ani. Am auzit-o fugind pe scari sa imi deschida mai repede. Probabil ca avea foame mare de ii era teama sa nu piarda vreun client.
Ma invitat la etaj, intr-o camera mica cu vreo 3 canapele pe care erau cate 2-3 fete imbracate sumar. Incerc sa le scanez pe toate in 5-6 secunde dar nu reusesc prea bine, asa ca ma asez langa o tipa blonda si inalta. Era tot pe la vreo 35 de ani. Matroana incepe sa imi explice:
50 euro jumatea de ora
75 euro o ora
Ii zic sa imi aduca un suc. Se conformeaza.

Intru in vorba cu blonda de langa mine. Cica o cheama Christina. O intreb de unde este? Cica Romania. Raman blocat. Futea-m-as singur cu stanga... OK, asta e. Incep sa o trag de limba (la figurat, nu va ganditi la prostii, inca) daca mai sunt si alte romance pe acolo. Nu vrea sa spuna la inceput dar pana la urma m-am lamurit... si aia de mi-a deschis usa era tot romanca. Alte doua care stateau in fata noastra erau romance. A mai bagat una capu pe usa care era romance. Deci, dragilor, daca va intrebati unde sunt romancele va zic eu: sug pula in Europa.

O iau pe tanti asta blonda pentru o jumatate de ora. Mergem la etajul 2 intr-o alta camera. Eu ma duc la toaleta. Cand ma intorc o gasesc dezbracata in pizda goala. Țâțele erau medii spre mici si incepusera sa se treaca, dar inca mai mergeau morfolite asa ca am trecut la actiune. Intai putin in cada, dupa care in pat. Mi-a supt pula (cu prezervativ) vreo 5 minute. Intai ea deasupra. Se misca incet si ne tatonam mai mult. Mainile mele se plimba pe tot corpu ei: pe copse, pe cur, pe țâțe, pe gât, pe fata, pe buze, pe cap... Dupa vreo 7-10 minute deja ma plictisisem de futaiu asta lent asa ca o trag spre mine si incep sa o pompez tare. Geme si cred ca incepe sa o doara... Ma doare undeva. I-o mai trag asa vreo 5 minute chiar daca incerca sa ma mai domoleasca. La un moment dat nu mai rezista si cica vrea sa schimbe pozitia. Curva dracu... vroia capra ca sa termin mai repede. De retinut, ca la capra sunt cele mai mari sanse sa termini. Oricum si eu cam vroiam sa termin. Aveam o pofta nebuna sa ejaculez asa ca i-o trag pe la spate de se misca patu. In timpu asta cu mainile o strangeam de buci sau o apasam pe spate sa urce curu mai mult. Termin apoteotic si ma las ca un animal peste ea vreo juma de minut. Ii spun sa stea asa. Trupurile noastre transpirate sunt unul peste altul.

Ma ridic si incep sa ma imbrac. Ramane ca poate ne mai vedem. De vazut poate ne mai vedem . De futut sper ca nu, ca doar n-am venit pana aici ca sa fut bacauance.

No comments:

 
LinkPro - Director Web EuroGhid - Director web