Monday, June 13, 2011

Un sex anal de calitate

Am scos degetele din curul tau, crema si-a facut bine treaba, pula mea se afla chiar la granita gaurii tale ce tanjeste sa fie umpluta. Strangi din dinti in asteptatea momentului. Intru usor, pana ajung la capat, te trag usor de par, iti vad gatul ce parca ma ruga sa il musc, esti complet la mila miscarilor mele. Incep sa maresc ritmul, fundul tau parca fierbe, duc doua degete catre pasarica ta incinsa si incep usor sa iti masez clitorisul concomitent cu miscarile pe care le fac in tine. Suntele pe care le scoti sunt aproape inumane, parca ai vrea sa urlii, dar te abtii cu greu. Ochii tai ce pana atunci au stat inchisi se deschid direct catre ochii mei ce te privesc in oglinda din lateral, fara sa vrei ai reusit sa gasesti in mine un plus de energie ce sa materializat in marirea fortei cu care intru in tine. Picaturile de transpiratie curg de pe mine si se unesc cu siroaiele de pe spatele tau, ploaia de afara parca incerca sa ne acompanieze, dar tot ceea ce simt esti tu, si corpul tau ce usor se lasa prada unui orgasm ce pare ca vine din adancurile tale. Simt cum curul tau ma strange ca intr-o menghina, pizda ta tremura sub atingerea mea, bataile inimii tale au inceput sa o ia razna, te strang tare de gat, si totul devine incontrolabil pentru tine, esti doar o papusa in mainile mele, si tot controlul se afla in pula mea ce cauta limitele curului tau. Am simtit ca incordarea ta a ajnuns la maxim, tremuri toata, si daca ti-as fi dat drumul ai fi cazut ca o floare ce ar fi fost taiata de la mijloc.
Eram aproape sa imi dau drumul. Tot ce aveam in mine parca dorea sa iasa, sa ajunga in tine. Miscarile mele au devenit atat de intense incat totul depindea de momentul catre care ma indrept. Sperma a inceput sa tasneasca in tine, din adancul meu am scos cateva sunete de placere maxima, ma simteam liber asa cum doar un animal de prada dupa ce si-a omorat captura ar putea fi.

Am ramas in tine, nu as fi vrut sa ies din curul tau, acel loc care a adus atata placere.

No comments:

 
LinkPro - Director Web EuroGhid - Director web